sobota, 12 stycznia 2013

Petticoat


Króciutki post, żeby pochwalić się moją dzisiejszą second-handową zdobyczą :) Coś mnie dziś tknęło, żeby wysiąść z autobusu przystanek wcześniej i zajrzeć do okolicznego second-handu - a tam czekała na mnie ONA. Śliczna biała petticoat, dokładnie w moim rozmiarze i w dodatku za "zawrotną" cenę całych 10 złotych! W domu zauważyłam dodatkowo, że jest ona marki Malco Modes - nie raz i nie dwa śliniłam się przed ekranem komputera do petticoats z ich sklepu (ale cena w dolarach + transport nie pozwalały na zakup). To pierwsza petticoat w mojej kolekcji, ale mam nadzieję, że nie ostatnia! :)

A short post to show you my today's second-hand find :) Today, while coming home from university, I got off the bus on the earlier stop and went to the second-hand shop nearby. I don't know why I did so, because in fact I didn't want to buy anything. But I stepped into the shop and saw THIS. Cute and pretty white petticoat, exactly my size and fora a very, very good price - it costs 10 PLN, what is about 3-4 $! At home I also spotted that it is a Malco Modes brand - not one and not two times I drooled while looking at petticoats in their online store (but the price in $ + shipping costs were too high for me). This is the first petticoat in my collection - but I hope is not the last! :)



(Przepraszam za kiepską jakość zdjęcia, ale nie mam chwilowo dostępu do aparatu, a koniecznie chciałam się pochwalić nowym nabytkiem)
(Sorry for poor quality mobile phone photo - but I don't have my camera at the moment and I wanted to show you my new purchase as soon as possible)

2 komentarze:

  1. Fantastyczna! Czemu ja nie znam SH z takimi perełkami? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim też na co dzień nie ma takich cudeniek, petticoat pojawiła się pośród strojów karnawałowych :P Stroje karnawałowe są pewnie teraz w większości SH, więc może i Tobie uda się coś trafić :)

      Usuń